Monday, October 17, 2016

Emissiehandel Stelsel Airlines

Oorsig Aviaso / EU-ETS verseker volledig in ooreenstemming met die EU emissiehandel stelsel wetgewing. Die sagteware ondersteun ten volle outomatiese data-insameling, en kom met adapters direk verbind met die groot lugredery IT-stelsels. Hoë kwaliteit data is behaal met meer as 50 gereed gemaak validations en kruis-tjek roetines. Behalwe al die standaard EU-ETS verslae, baie meer verslae is beskikbaar vir bykomende ontledings, koolstof rekening bestuur en ouditdoeleindes. Voordele vir operasies volle voldoen aan die EU-ETS regulasies outomatiese data-insameling High data-gehalte en kontrole volgens die vereistes EU veilige belegging vir die toekoms (sagteware sal uitgebrei word na gelang van die veranderende EU-wetgewing) Buigsame aanpassing gebaseer op die IT-stelsels en monitering planne van 'n lugredery Ouditverslae is beskikbaar vir interne en eksterne oudits Voordele vir IT bewese en lae lisensie en 'n lae bedryfskoste betroubare sagteware Verskillende ontplooiing opsies (installasie by die kliënt of ASP-hosting by Honeywell Aviaso) Adapters vir 'n paar lugredery IT-stelsels is geredelik beskikbaar Meer as 50 gereed gemaak validations / kruis-tjek roetines is beskikbaar gerapporteerde data en ooreenstemmende basis data kan gestoor word op grond van die EU-regulasies (minimum 10 jaar) Regte agtergrond die EU-ETS is 'n sentrale pilaar van die beleid klimaat EU. Die belangrikste beginsel reeds in energie-intensiewe nywerhede aangewend vir 'n paar jaar is die implementering van 'n pet en handel stelsel. Opgesom, beteken dit dat die totale toelaatbare uitstoot is beperk met verloop van tyd en emitters kan hul koolstofkrediete handel. In eenvoudige terme, koolstofkrediete is verhandelbaar finansiële instrumente, wat toestemming om een ​​ton koolstofdioksied vrystel verleen. Met die richtlijn 2008/101 / EG van 19 November 2008 het die EU ook lugvaart in die EU-ETS. As 'n gevolg, is almal vlug met bestemmings in Europa wat nodig is om te voldoen aan die EU-ETS regulasies. Die individuele dop vir 'n lugredery sal bepaal word uit die werklike 2010 data ton-kilometer (oupa-regte). Vanaf 2012 het die totale cap vir alle lugrederye sal eers verminder word deur 3 en dan deur 5. Alle lugredery operateurs wat in Europa (of in / uit Europa) moet voldoen aan die EU-ETS regulasies wees en verwag om te monitor en te voorsien ton-kilometer en uitstoot-verslae. Nie-nakoming sal lei tot 'n hoë boetes en moontlike verlies van oupa-regte. Sulke gevolge kan potensieel lei tot 'n aansienlike finansiële verliese. Verslae aan die operateur lugredery te dien moet die volgende verslae: Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings te bekamp kostedoeltreffend. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. UPDATE 1-VN lugredery uitstoot pact koud welkom vanaf EU wetgewers VN-agentskap goedgekeur deal uitstoot lugvaart te bekamp EU het eie uitstoot skema handel vir binnelandse vlugte ingestem om internasionale vlugte vrystel tot 2017 EU moet besluit of om vrystelling uit te brei met die oog op die VN transaksie (recasts, voeg Sosialistiese parlementslid kommentaar) BRUSSEL, 7 Oktober (Reuters) - wetgewers Europese Unie het besluit om die blokke eie skema emissiehandel vir intra-Europese vlugte na die Verenigde Nasies te hou ingestem om 'n transaksie te besoedeling lugvaart te bekamp, ​​maar oopgelaat 'n besluit oor uiteindelik insluitend internasionale vlugte. EU wetgewers sê die Europese stelsel is meer ambisieus en wil eintlik verminder besoedeling lugvaart, in teenstelling met bloot die beperking van dit by 2020 vlakke. Die EU ETS is 'n pet en handel stelsel waarin uitstoot is beperk tot 'n sekere vlak. Die ICAO stelsel kan uitstoot te verhoog sonder beperking, solank hulle vergoed vir die skyf. In die eerste-ooit wêreldwye ooreenkoms om die uitstoot van 'n enkele bedryf aan te spreek, het die Internasionale Burgerlugvaartorganisasie (ICAO) goedgekeur is 'n koolstof verrekening stelsel wat aanbied sal benodig om koolstofkrediete te koop uit die aangewese omgewingsprojekte oor die hele wêreld te groei te verreken in die uitstoot. Maar lede van die Europese Parlement kritiek sy vrywillige eerste fase en verbintenis tot koolstofneutraal groei in teenstelling met uitstoot vermindering. Dit is 'n historiese, maar eerzuchtig, sê Duitse parlementslid Peter Liese, van die sentrum-regse groep - die grootste - in die Brussel wetgewer. Voordat die ICAO vergadering, EU wetgewers 'n resolusie sê intra-Europese vlugte sal steeds gedek deur die EU skema emissiehandel. Twee EU-diplomate het gesê die blok is onwaarskynlik dat sy interne emissiehandel breek, selfs nadat die ICAO transaksie in werking tree, met een noem dit 'n rooi lyn. Produksie en verskeie lande het agter die ICAO deal as die enigste globale emissies skema vir internasionale lugvaart. Maar as 'n toegewing aan Europa, is die teks handel opgestel op 'n manier wat jou sal toelaat dat die EU om sy bestaande skema vir binnelandse vlugte te hou, het gesê twee bronne vertroud met die kwessie. Die EU moet nou besluit of om 'n vrystelling te brei vir internasionale vlugte uit sy uitlatings skema buite volgende jaar - 'n kwessie wat byna gelei tot 'n handel oorlog voor die 2013 ICAO vergadering. Die volgende vyf of ses maande sal belangrik wees, sê Jens Nilsson, 'n parlementslid van die sentrum-linkse groepering in die Europese Parlement. Daar sal 'n besluit oor die beste manier om op te tree in Europa met hierdie globale ooreenkoms in plek wees. Die EU het aanvanklik beveel buitelandse aanbied om krediete te koop onder sy ETS skema, maar is gedwing om backtrack toe China en ander lande het gesê dat hul soewereiniteit geskend. Dit het ingestem buitelandse draers wat nie krediete nie te koop tot aan die einde van 2016 om die ICAO tyd om handwerk 'n globale ooreenkoms gee nie om te straf. Die Europese Kommissie, die EU-uitvoerende beampte, het gesê dit sal binnekort 'n verslag oor die toekoms van die EU ETS in die lig van die ICAO deal. Die stelsel sal vrywillige 2021-2026 en verpligtend wees vanaf 2027 vir lande met groter vliegtuie nywerhede. Meer as 80 persent van die uitstoot lugvaart bo 2020 vlakke sal geneutraliseer word deur die skema in die eerste fase, met 65 lande wat deelneem. Natuurlik is dit ICAO deal is nie genoeg om werklik decarbonise lugvaart, het gesê die EU Kommissaris Vervoer Violeta Bulc op 'n nuuskonferensie gesê. Maar sonder hierdie ooreenkoms, is daar geen ander vordering. Ons sal nou voortbou op dit, het sy bygevoeg. (Bykomende verslagdoening deur Allison Lampert in Montreal en Susanna Twidale in Londen Redigering deur Ruth Pitchford) Airline Aanval op EU emissiehandel stelsel voldoen aan Kragtige Opposisie (Luxemburg 8212 5 Julie 2011) Die Europese Unie (EU) 8212 gerugsteun deur ses van sy lidlande deur Noorweë, en deur 'n internasionale koalisie van omgewingsorganisasies 8212 kragtig verdedig die wet integrasie lugvaart in die EU stelsel emissiehandel (EU-ETS) by 'n verhoor vandag by die Europese Hof van Justisie in Luxemburg. EU-lande, insluitend Frankryk, Spanje, Swede, Pole, en Denemarke, en onder leiding van die Verenigde Koninkryk (VK), ten sterkste verwerp die aanbied bewering dat uitstoot lugvaart slegs deur die Internasionale Burgerlugvaartorganisasie (ICAO) aangespreek kan word en dat die stelsel bedrae 'n eensydige belasting. Prokureurs vir die Verenigde Koninkryk in vergelyking die stelsel aan bestaande EU-reëls op die werksure van vragmotorbestuurders kruising in die EU uit die buiteland, wat die tyd reeds buite die EU grense gedryf vereis om getel te word. Dit is ook daarop gewys dat die meeste wetgewing rakende internasionale vervoer het indirekte gevolge buite die grense van die wetgewer. Die prokureur vir die Europese Parlement het opgemerk dat die EU-reëls die infasering versnel in 'n dubbel-romp vereiste vir olietenkskepe docking op EU-hawens is soortgelyk aan die lugvaartbedryf ETS slegs vereis nakoming toe aankom of vertrek van die EU. Die omgewings-organisasies het daarop gewys dat die ETS ten volle respekteer ander nasies soewereiniteit soos dit nie mandate of verbied aksies buite die Europese grense nie, maar slegs vereis aanbied om te voldoen aan die stelsel by die neem van af of landing op 'n EU-lughawe. Pamela Campos van Omgewingsake Defense Fund het gesê: Vandag het ons kragtige ondersteuning van 'n wye verskeidenheid van regerings en nie-regeringsorganisasies ten gunste van die wettigheid van die ETS. Dit is 'n matige stelsel wat innovasie spore. Die breë konsensus aan die hof vandag toon dat it8217s tyd om te stop met die argument en begin doen die werklike werk van die vermindering van die aanbied van kweekhuisgasse besoedeling. Bill Hemmings van Vervoer amp Omgewing gesê: Die Amerikaanse lugrederye het 'n lang geskiedenis van aktief op soek na enige en alle maatreëls om klimaatsverandering te verander uitstoot ontwrig. Dit hofsaak is nog 'n siniese poging om 'n beskeie en koste-effektiewe klimaat inisiatief wat bietjie meer as 6 euro sal bydra tot die prys van 'n transatlantiese vlug ontspoor. Omgewings-organisasies te ondersteun ten sterkste die EU-ETS wat is 'n welkome eerste stap in die rigting wat handel oor aviation8217s groeiende klimaat impak. Die prokureur-generaal sal haar mening te lewer oor die saak op 6 Oktober 2011. Dit sal gevolg word deur 'n finale uitspraak van die hof op 'n later datum. Die omgewings-organisasies gryp in die geval is: die Aviation Omgewing Federasie, EarthJustice (namens die Sentrum vir Biologiese Diversiteit), Environmental Defense Fund, Vervoer amp Omgewing en WWF UK. Hulle was in die hof verteenwoordig deur Jon Turner QC en Laura Elizabeth John, in opdrag van Harrison Grant. Environmental Defense Fund (edf. org), 'n leidende nasionale nie-winsgewende organisasie, skep transformasie oplossings vir die meeste ernstige omgewingsprobleme. EDF skakels wetenskap, ekonomie, die reg en innoverende private sektor vennootskappe. Sien Twitter / EnvDefenseFund Facebook / EnvDefenseFund blogs. edf. org/climatetalks/The New York Times Die Grootste Carbon Sonde: Air Travel van Elisabeth Rosenthal 26 Januarie 2013 Laaste val, wanneer Demokrate en Republikeine lyk nie saamstem oor iets, een wetsontwerp gesweef deur die kongres met 'n breë twee party steun en 'n vinnige ondertekening van President Obama gewen: die Emissies Europese Unie Trading Skema Wet op die Verbod van 2011. Dit vreemd wet verbied in wese Verenigde State van Amerika aanbied van deelname aan die Europese Unie emissiehandel stelsel, Europa se ietwat eensame poging om in toom planeet verblydend uitstoot. Kragtens daardie agt-jarige program, Europese kragsentrales en vervaardigers betaal fooie indien hulle produseer meer as koolstofvrystellings. Die sektor lugvaart is na verwagting om te begin betaal vanjaar ook vir die uitstoot gegenereer deur vlugte in of uit lughawens Europese Unie. Maar ná aanbied en regerings in die Verenigde State van Amerika, Indië en China het ballistiese indiening regsgedinge, dreig handel aksies en waarna wetgewing van die Europese Kommissie het gesê dit volle implementering sal vertraag vir net een jaar te laat die naysayers nader aan 'n alternatiewe globale plan om aanbied verminder koolstofvoetspoor. Nou, met President Obama se belofte in sy intreerede dat die hantering van klimaatsverandering is deel van sy agenda tweede termyn, is alle oë op die Verenigde State van Amerika. Die Verenigde Nasies se Internasionale Burgerlugvaartorganisasie is die sameroeping n multinasionale vergadering in September op die aanbied kwessie, een van die thorniest in klimaatsverandering. Vir baie mense hierdie lees, lugvervoer is hul ernstigste omgewingsprobleme sonde. Een heen-en terugreis vlug van New York na Europa of na San Francisco skep 'n warm effek gelykstaande aan 2 of 3 ton koolstofdioksied per persoon. Die gemiddelde Amerikaner genereer sowat 19 ton koolstofdioksied per jaar die gemiddelde Europese, 10. So as jy vyf lang vlugte per jaar te neem, hulle kan ook verantwoordelik wees vir 'n driekwart van die uitstoot wat jy maak. Vir baie mense in New York City, wat dit nie ry veel en woon in woonstelle, dit is waarskynlik gaan wees by verre die grootste deel van hul koolstofvoetspoor, sê Anja Kollmuss. 'n Zurich-gebaseerde omgewingskonsultant. Dit is vir my. En vir mense soos Al Gore of Richard Branson wat die wêreld kruis en dwars, dikwels deur private straler, verkondig hulle toewyding aan die omgewing. Hoewel lugvervoer uitstoot tans verantwoordelik is vir slegs sowat 5 persent van verwarming, is dat fraksie geprojekteer om aansienlik styg, aangesien die volume van lugvervoer baie vinniger toeneem as winste in brandstof vlug doeltreffendheid. (Ook die uitstoot van die meeste ander sektore val.) Daarom, in 2008, die Europese Unie het besluit om vliegtuie in die uitstoot beheer plan te bring: Ons glo dat dié van ons wat dit kan bekostig om te betaal vir 'n vliegkaartjie kan ook bekostig om te betaal vir die besoedeling van hul reis, sê Connie Hedegaard. die Europese kommissaris vir die stryd teen klimaatverandering. Baie Europeërs dont get waarom, polities, hierdie moet omstrede wees. Hoewel baie lugrederye het probeer om hul koolstof voetspore deur middel van tegniese innovasies soos doeltreffender vliegtuig ontwerpe en biobrandstof verminder versnitte hulle suksesvol enige regulasie of belasting van hulle uitstoot weerstaan. In 'n onsuksesvolle regsgeding voor die Europese Hof van Justisie verlede jaar, Verenigde State van Amerika aanbied aangevoer gedeeltelik dat die Europese Unie het geen reg om die uitstoot belasting op trans-Atlantiese vlug omdat hulle ingaan in internasionale lugruim. Airlines vir Amerika. 'n handel groep vir die Verenigde State van Amerika draers, het voorgestel die opstel van die uitstoot teikens vir vlugte van nou tot 2020 en die toevoeging van finansiële boetes eers later. Die probleem met die Europese handel stelsel is dat dit begin met 'n mark-gebaseerde maatreël 'n belasting, sê Nancy Young, die groepe vise-president vir omgewingsake. Ons wil 'n mark-gebaseerde meganisme aanvaar slegs as 'n gaping toevoeg, as ons dit nie voldoen aan ons doelwitte. En ons sal sê dat baie sterk. Sy het gesê die Europese skema was uiters lastig en sou Verenigde State van Amerika aanbied kos 3100000000 tussen 2012 en 2020, toe te voeg, dit kos geld uit VS lugvaart en sit dit in die Europese koffers. Maar sommige in die bedryf wedstryd wat sien. Ek dink aanbied tipies dryf hoe moeilik dit is, sê David Hodgkinson, voormalige direkteur van regsdienste aan die Internasionale Airline Transport Association, 'n bedryf groep, wat nou beoefen lugvaart en klimaat wet in sy geboorteland Perth, Australië. Ek dont get hoekom opposisie is so kwaai gegee dat dit relatief maklik en die koste is gewoonlik laag en loop oor na die passasiers. Hy het gesê dat Qantas, die Australiese lugredery, gaan saam met die Europese skema, waaronder aanbied sogenaamde koolstof toelaes moet koop as hulle oorskry opgedra jaarlikse uitstoot teikens, wat vanjaar verlaag tot jaar. Sommige ontleders meen dat die Europese program ongeveer 5 tot die prys van 'n tipiese trans-Atlantiese vlug sal voeg. Hoewel dit 'n minimale mag klink, me Young van die lugredery vereniging het volgehou dat die Verenigde State van Amerika aanbied bedryf op skeermes-dun marge. Sy het gesê: Dit mag die verskil tussen verlies en winsgewendheid wees. Ander daarop dat kaartjiepryse uiteindelik kan styg veel hoër is as gevolg van die plan. Die prys van koolstofkrediete wissel soos 'n voorraad en is nou op 'n rekord lae. Me Kollmuss, die omgewingskonsultant, het gesê: As die prys opgegaan, nie so baie mense sou vlieg na Europa of Kalifornië op so 'n gereelde basis. Hierdie jaar het die Europese Unie is die versameling van die emissie betalings op 'n vlug in Europa soos per die oorspronklike skedule. Dit het dit moeiliker vir Europese draers om mee te ding in 'n moordende bedryf gemaak, het gesê Thomas Kropp, 'n senior vise-president op Lufthansa. Me Hedegaard, die kommissaris van die Europese Unie, het gesê dat indien die Internasionale Burgerlugvaartorganisasie versuim om vorendag te kom met 'n stewige, markgebaseerde program in September, sal die Europese Unie begin versamel die uitstoot gelde vir alle vlugte in en uit sy lughawens . Een of ander manier, lyk pryse gebind om 'n paar te verhoog, en miskien is dit regverdig. Ons meer vir LED gloeilampe en hibriede voertuie bestee deels omdat ons omgee vir die omgewing. Op 'n globale vlak, hoe die Verenigde State van Amerika optree in vanjaar van die lugredery onderhandelinge sal 'n goeie toets wees of President Obama sal volg op sy eerste belofte wees, me Hedegaard gesê, en of die VSA nou gaan sterker betrek in klimaat in die internasionale arena. Korreksie: 3 Februarie 2013 'n nuus analise artikel verlede Sondag oor die impak van lugvervoer oor aardverwarming verwys imprecisely om die omgewingsimpak van one160round-trip vlug van New York na Europa of na San Francisco. Dit het 'n warm effek gelykstaande aan 2 of 3 ton koolstofdioksied per persoon, maar nie te genereer soveel koolstofdioksied per persoon. (Die skatting sluit ook verhitting van ander kweekhuisgasse.) Elisabeth Rosenthal is 'n verslaggewer op die omgewing en die gesondheid van The New York Times.


No comments:

Post a Comment