Sunday, October 16, 2016

Forex Trading Journal Sigblad Excel

'N Excel-gebaseerde Forex Trading Journal Spreadsheet. vir alle Forex valuta handelaars Volg jou prestasie vir alle 8220Currency Pairs8221, plus (7) bykomende (aanpas) dop kategorieë. Uniek vertoon uitleg en maklik om te gebruik 8211 selfs vir basiese Excel gebruikers. Volg en te analiseer beide PampL en pitte 8220At-'n-Glance8221 die lig van al prestasie statistieke. Images: TJS Tuis Menu 8211 al velle is mooi georganiseer deur kategorie. Belê in jou forex besigheid te begin die dop van jou ambagte vandag Volledige pakket, eenmalige fooi, 'n lae prys Gratis onbeperkte ondersteuning Koop TJS Elite GT Forex Sjabloon 8211 99Best Trading Journal geword Julie 2014 Status: Lid 281 Posts ek gesoek vir 'n handels - joernaal aanlyn n ruk terug, maar kon nie regtig iets wat my geskik vind. So in plaas ek my eie joernaal in Excel. Dit was die beste ding wat ek ooit gedoen het om my handel te verbeter. Ek het 'n hele stelsel handel van nuuts af uitsluitlik op grond van die joernaal ontwikkel, en is met behulp van Excel om na te vors en nuwe idees te ontwikkel. My raad is geen moeite probeer om 'n sjabloon as dit waarskynlik gewoond elk geval pas by jou handel te vind. Bou vir jou iets van nuuts af. Dit is 'n paar van die dinge wat ek in my joernaal: 1) Trading Plan Hoekom ek handel Wat wil ek bereik Hoe gaan ek hierdie Trading Sielkunde te bereik en Trading aanmanings My stelsel uitgeskryf stap vir stap 2) werkkaart hierdie is waar ek getalle crunch volgens my stelsel 3) Grafieke ek 'n klomp van die grafiese aanwysers gebaseer op my stelsel 4 ontwikkel) handel Journal Dit is waar ek inligting oor elke handel insluitende - rekeningsaldo geldeenheid paar Koop / verkoop gekoop of verkoop teken op Pip koste Lot grootte Neem Wins in Pips, dollars en rekening Stop Loss in Pips, dollars en rekening Risiko te beloon verhouding resultaat van elke handel bv Neem Wins treffer, of stop verlies getref Onttrekking. plus 'n paar ander dinge wat gebaseer is op my stelsel 5) Resultate Dit is hier waar ek my weeklikse resultate insluitende - Aantal ambagte nommer van oorwinnings Weeklikse Win Tempo weeklikse wins Weeklikse wins Plus al gemiddeldes tot op datum aan te teken. Al my resultate word geplot op grafieke, sodat ek visueel kan sien waar my verhandeling is op. Ek het gesoek vir 'n handels - joernaal aanlyn 'n rukkie terug, maar kon nie regtig iets wat my geskik vind. So in plaas ek my eie joernaal in Excel. Dit was die beste ding wat ek ooit gedoen het om my handel te verbeter. Ek het 'n hele stelsel handel van nuuts af uitsluitlik op grond van die joernaal ontwikkel, en is met behulp van Excel om na te vors en nuwe idees te ontwikkel. My raad is geen moeite probeer om 'n sjabloon as dit waarskynlik gewoond elk geval pas by jou handel te vind. Bou vir jou iets van nuuts af. Dit is 'n paar van die dinge wat ek in my joernaal: 1) Trading Plan. Goeie inligting Zondervan Ek sal dit in ag, ek dont beteken om fout jy maar deur 'n kans het jy enige beelde. nie net vir my nie, maar vir ander beginner handelaars as hulle kom in en 'n blik op hierdie draad Indien nie, is dit al goed die inligting wat jy in jou Trading joernaal aan ons gegee is goed genoeg Dankie vir die deel. Dit is 'n paar van die dinge wat ek in my joernaal: 1) Trading Plan Hoekom ek handel Wat wil ek bereik Hoe gaan ek hierdie Trading Sielkunde te bereik en Trading aanmanings My stelsel uitgeskryf stap vir stap 2) werkkaart hierdie is waar ek getalle crunch volgens my stelsel 3) Grafieke ek 'n klomp van die grafiese aanwysers gebaseer op my stelsel 4 ontwikkel) handel Journal Dit is waar ek inligting oor elke handel insluitende - rekeningsaldo geldeenheid paar Koop / verkoop gekoop of verkoop teken op Pip koste Lot grootte Neem. Im nog steeds op soek na 'n oplossing buite Excel. My handel instrument is gebou met Excel, maar ek wil veral kaarte en kommentaar te vang. Presiese inskrywing data is nie regtig belangrik vir my op die oomblik, maar logika agter inskrywing / afrit en foute is wat Im op soek na Groot punt arjfca, ek stem saam met jou met foto's en kommentaar, wat ek dink dit is een manier wat nodig is vir toekomstige verwysing oor hoe die mark gereageer tipe gebeurtenis quotXquot. Sowel as seine of wat jy het. Maar ek dink dat deur ook 'n joernaal en die dop van wen of verloor gee 'n bietjie goeie uitsig oor die behoud van jouself verantwoordbaar met betrekking tot die doelwitte wat jy probeer te bewerkstellig. Dont get my Ek weet dat met handel soms is dit kan onlogies om doelwitte te hê, aangesien die mark kan doen net oor enige iets dit wil. Maar in hierdie. Baie logiese en sistematiese benadering Congrat weer Happy New Year. Indien nie aan die einde van Martin, is dit geskep om my eie en spesiale behoefte so moeilik om te installeer op 'n ander stelsel het spesiale Betaalde DLL om data te Interaktiewe Broker nedd globale veranderlike dll stuur om te vang en kopieer Data tussen Multicharts en Excel behoefte om spesifieke stel Gids tot baie wat gedoen moet word vir 'n newbie kodeerder soos ek. Ek hou van wat ek reeds. Vir seker dit kan 'n netjiese te vir ander te wees nie, maar sal dan moet aangepas Voordat dink dat ek nodig het om te konsentreer op die werklike besigheid. handel. Oor beurs: Ek het besluit die afgelope tyd om te werk met net. Ek hoor jy Buddy In ieder geval was dit regtig fenomenale, en dit beteken nie lyk newbie kodering vir my haha. Jy wed, ons almal moet fokus op die werklike besigheid handel. Met 'n goeie handel plan voor ons moet ons goed wees. Is daar iemand weet van 'n goeie handel tydskrif templates of sakeplan templates wat jy gebruik het voor of gebruik tans om insette van jou ambagte en hou van jou handel Hey whats up weer ouens, raai wat. Ek is aanlyn soek en ek eintlik gevind iemand wat 'n grafiek sjabloon wat wys jou hoe om jou rekening eksponensieel groei het. Hier is 'n pic en ek sal ook hul skakel insluit, moet jy dalk om in te skryf, en dit is wat suig, maar die inligting is baie waardevol in my mening, Ill kyk of ek kan plaas op die Excel vel myself. Ok never mind ek kon nie, maar jy kan jou gryp gratis hier www. forexsuccessfultraders / gratis-besigheid-plan (forexsuccessfultraders / ref / pmartinh121ampwbiz-plan-OPP) Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Hey whats up weer ouens, raai wat. Ek is aanlyn soek en ek eintlik gevind iemand wat 'n grafiek sjabloon wat wys jou hoe om jou rekening eksponensieel groei het. Hier is 'n pic en ek sal ook hul skakel insluit, moet jy dalk om in te skryf, en dit is wat suig, maar die inligting is baie waardevol in my mening, Ill kyk of ek kan plaas op die Excel vel myself. Ok never mind ek kon nie, maar jy kan jou gryp gratis hier www. forexsuccessfultraders / gratis-besigheid-plan (forexsuccessfultraders / ref / pmartinh121ampwbiz-plan-OPP). Laat my weet wat julle dink Of as jy 'n Gratis Forex Trading Journal Sigblad 'n beter oneNeed There8217s geen twyfel dat die dop van jou ambagte is 'n goeie idee, en it8217s goeie geldbestuur. Die skep van 'n eenvoudige forex joernaal sigblad op te spoor en te analiseer ambagte is nie te moeilik, maar nie almal weet hoe om dit te doen. Aan die einde het I8217ve gevind dat 'n goeie gratis forex joernaal sigblad. Ek kan nie krediet vir die skep van dit. Dit is gelaai met 'n fxgorilla oor te forexfactory. I8217ve getoets hierdie, en ek dink julle mag vind dit baie handig vir 'n vrye handel dop oplossing. Let wel: Die foto hierbo nie al die velde in die sigblad te wys. Al wat jy nodig het is hierdie sigblad zip lêers en Microsoft Excel. Aflaai en Pak die lêers. Instruksies is ingesluit via plain text of Word-dokument. Jy kan altyd byvoeg of velde verwyder om jou behoeftes te pas. Op soek na 'n professionele handel Journal Sigblad Ek beveel Greg Thurman8217s Trading Journal Sigblad TM. Dit is die handel dop oplossing wat ek persoonlik gebruik, en I8217ve was baie tevrede met Greg8217s produk tot dusver. Daar is 'n paar reason8217s ek opgetel Trading Journal Sigblad (TJS) oor enige van die ander professionele oplossings daar buite. Vir een, Greg koste net 'n eenmalige fooi vir sy produk. Die meeste van die ander handel dop oplossings bevel herhalende jaarlikse of selfs maandelikse fooie. Uit die paar professionele handel dop oplossings wat I8217ve probeer, kan ek eerlik sê dat Greg8217s TJS is meer buigsaam en funksioneel as die ander. Greg8217s TJS is baie aanpas, en I8217m nog nie gebruik te maak van alles wat met my aankoop het. Greg8217s TJS is maklik om so goed te gebruik. I8217ve het slegs 'n paar vrae, en Greg het baie vinnige gewees by om terug na my. As you8217re op soek na 'n meer robuuste oplossing as fxgorilla8217s gratis forex joernaal sigblad, wil jy dalk om te kyk na Trading Journal Sigblad TM. Importance van Forex Trading Tydskrif vir Forex Traders Soos u weet, 'n handel tydskrif is iets wat ek altyd beklemtoon op . Op jou forex joernaal, moet jy al jou ambagte, insluitend die goeie en die slegte mense met die presiese inskrywing / afrit datum en tyd en ook die term kiekie vir elke handel wat is belangriker as enigiets anders aan te teken. Elke nou en dan, moet jy sit en kyk al jou goeie en slegte ambagte wat jy aangeteken in jou handel tydskrif en sien waarom 'n handelsmerk 'n goeie handel en waarom 'n ander een 'n slegte handel was reeds. Na 'n ruk, sal jy sien dat jou handel tydskrif is die beste en grootste onderwyser wat jy ooit kan hê. Dit spaar jy baie tyd en help jy 'n goeie handelaar baie vinniger. As jy 'n slegte handel gemaak, moenie weghardloop van dit. Jy kan baie dinge leer uit 'n slegte handel. Analiseer jou slegte handel en probeer om nie om dieselfde foute volgende keer dat jy 'n standpunt in te neem nie. Ek het ook 'n Microsoft Excel spreadsheet wat jou help om jou posisie te teken en die rede van jou sukses en mislukking in jou verskillende ambagte te ontleed. Nou dat ons aan die begin van die jaar, ek stel voor dat jy jou handel tydskrif begin en al jou poste aan te teken en jou prestasie weekliks analiseer. Die Excel spreadsheet Ek geskape het 12 velle dat elkeen van hulle is vir 'n maand. Klik hier om die lêer af te laai. Of jy dink jy kan, of jy dink jy kan nie, jy is reg. - Henry Ford Groot punte hier Chris en dankie vir die gratis Excel templaat. Ek dit net Tweeted. Ek het beslis saamstem dat dit noodsaaklik vir alle valuta handelaars om 'n joernaal te hou. Maar dit is iets wat ek, soos baie ander Fx handelaars, sukkel om aan die gang is. Ek sou graag aan te sluit met jou oor hoe hierdie sjabloon Excel steeds werk vir jou na 'n jaar van joernaal. Ek hoop jy voel baie beter. Chris, Ek was wondering8230 Wil jy in staat wees om 'n handels joernaal sigblad met sakrekenaars te skep in dit vir dinge soos wins, groei rekening (), posisie grootte, risiko (in pitte //) wen koers ens in vergelyking met die aanvanklike grootte rekening Ook ander pertinente dinge soos totale oorwinnings en verliese ek nie dat veel van 'n tegniese persoon nie, maar ek voel my dat 'n sigblad van daardie soort dinge makliker vir beginners soos ek kan maak. l don8217t weet of l8217m vra te veel, of as wat l8217m vra regtig nodig is of nie. (. Jy is reeds om ons te help met 'n baie ander dinge. En Ek weet dat jy het wat in een van jou poste wat jy graag dinge baie eenvoudig albei in besigheid en in jou persoonlike lewe, maar 8230 Ek het net gewonder hou. Jou reaksie op hierdie vraag sal waardeer word. vriendelike groete en dankie by voorbaat. Chris Pottorff Dankie. Ek fyn die verslae wat deur die platforms te genereer baie van die inligting wat jy het gepraat oor. Ek don8217t weet watter soort platform wat jy gebruik, maar neem asseblief 'n blik op die gedetailleerde rekening verslag dat MT4 skep en kyk of dit is wat jy wil hê of nie. Ek gebruik MT4. die blad rekening geskiedenis is nogal gedetailleerde en goed. Ek wens net ons kon notas te skryf op die venster oor elke handel I8217m net bekommerd oor die berekening van my posisie grootte en nie foute maak en that8217s hoekom ek vra oor sakrekenaars. Ek wil die regte ding te doen en volg die regte pad is. Dit sal lekker wees om alles te hê onder een dak wees. I8217m trots daarop dat ek verstaan ​​hoe die berekening gedoen en it8217s danksy jou Chris. Chris Pottorff Dit is 'n goeie idee. Ek sal dit toe te voeg aan my te doen lys en sal die sakrekenaar met Microsoft Excel te skep. Ek is nie goed met die webwerwe en die internet, maar ek weet Excel baie goed, as gevolg van my vorige poste. Dankie Chris. Ek sien uit na hierdie. Jou onvermoeide pogings opreg waardeer. Ek sal die PDF stuur wanneer ek klaar is met die meet patrone gedeelte van die dokument. Ek dink daar is 'n mengsel in terme: Ek sien wat Ted het gevra in die versoek 'n 8216Journal8217 8211 Wat ek gedoen het, is meer 'n 8216Manual8217 waarin die LuckScout stelsel (stelsels as DBB en die verhoogde gebruik, bewegende gemiddeldes is ingesluit) 8211 soos bewegende gemiddelde stelsel is die afgelope 8211 dit is nie ingesluit nie. So dit is 'n handleiding nie 'n Journal 8211 Ek sal dit stuur. Met betrekking tot 'n joernaal het ek my eie Journal tipe spreadsheet wat die lot grootte 8211 vir rekeninge in Euro, AUD, dollar, CHF 8211 en rekords winste / verliese in valuta amp pitte amp kommissies, onttrekkings amp deposito bereken geskep. Ek is nie 'n programmeerder en daarom is dit 'n bietjie basiese. Ek hand insette die pryse te vra in 'n tabel (wat die geldeenheid velle updates), want ek weet nie hoe om te maak EXCEL pluk hulle van 'n lopende MT4 in sessie (nog).There ander foute as well. Maar dit raak ingewikkeld in wat ooreenstem met die werklike makelaar rekeninge as gevolg van swaps, kommissies, versprei, amp valuta feesinamp rekeningkunde (om tred te hou van hulle hou) sodat dit eindig bemoeilik die hele ding in 'n bietjie van 'n gemors. Almal probeer om te vereenvoudig deur rekenarisering alles 8211 dit help meestal - maar die LuckScout stelsel is visuele 8211 Ek het niks gekry nie beter as 'n handleiding rekord en fisies skryf waarom ek tot aksie oorgegaan het, vergesel met 'n Snip van die grafiek patroon 8211 dan sien die resultate en skryf Hoekom 8220could Ek het die oorspronklike aksie verskillend gesien (in geval dit gaan teen) 8221- dit is omdat die skryf fisies is stadig en maak jy duidelik en bondig wees. Toe ek onder die knie het waarom ek dinge doen, sal hierdie werk baie makliker en vinniger 8211 In elk geval, jammer om te gaan op 8211 I8217m seker as jou vaardig in EXCELL 8211 en het die beste kennis van jou vakgebied wees (verhandeling) my vel sal nie help jy 8211 maar as jy dink so vra. I8217ll stuur die PDF forwith Voordat ek bygeval op jou webwerf, ek het reeds my handel tydskrif geskep. Maar ongelukkig om te sê, nadat hy 'n hele paar groot verliese en ook die invoer van paar ambagte per dag, het ek die momentum om my joernaal werk verloor. Jou sterk handel setup sal baie ideaal vir almal van ons wees as ons nie baie ambagte te voer so dikwels of op 'n daaglikse basis. Scalpers en kort tydsraamwerke handelaars sal hul handel tydskrif as 'n idioot te werk. Uiteindelik sal hulle moeg van dit te kry of net opgee nie. Dit is tyd vir my om voort te gaan die opdatering van my handel tydskrif met jou handel setups. Dankie Chris, jy is my weldoener Chris Pottorff U is welkom Jie. Sterkte l8217ve moes ons gesprek terug na hierdie post vir continuity8217s wille bring. In die eerste plek, moet asseblief daarop let dat l is nog 'n nuweling so hierdie inligting is afkomstig van 'n beginner om 'n Pro. Jy sal waarskynlik lag sommige van my voorstelle wat jy het gevra of l van enigiets wat l wil hierdie tydskrif te hê gedink. Wel, hier gaan ons: 'n paar idees kom uit die vorige joernaal spreadsheet jy 'n geruime tyd gelede geskep. Ons het twee stelsels, die oorspronklike een wat 'n aangeleerde jy (l noem dit Chris8217 System / Strategie) en 'n ander een geleer deur Kamel (noem dit Kamel8217s System / Strategie) (vir name8217s wille). Ons moet nie die twee stelsels te meng in een tydskrif as dit die resultate van elke stelsel verberg. Ons het 'n joernaal vir elke stelsel. Ten einde 'n groot deel van die 8216TOO8217 sterk konsepte wat jy leer af te dwing, moet ons tydskrif outomaties beantwoord die twee belangrikste vrae 1) Wat is ons op soek na die bestudering van kaarte en 2) Is dit daar l wil ons almal om te begin van die reg dop en bly op dit soos jy leer en watter beter manier om dit te bewerkstellig as deur middel van 'n verhandeling joernaal. Hierdie joernaal moet help om ons handel te beplan en handel ons plan. Titel van elke Joernaal Rekening grootte, tipe rekening (mikro, mini, standaard 8211 l het opgemerk dat sommige van my mede-newbies is verward oor hierdie), Rekening geldeenheid, hefboom. Datum en tyd van elke handel, geldeenheid paar, tyd, lank of kort, Entry prys, stop verlies prys, teiken prys. Risiko in /, Posisie grootte. Om af te dwing om die regte posisie, is dit moontlik om 'n posisie grootte sakrekenaar gegooi in hierdie joernaal Doel 1 en tipe sleep stop vir posisie 2 d. w.z of dit kandelaar deur kandelaar of stop verlies grootte. Handel opstel telling is die kandelaar patroon swak / strong / te sterk is die BB tempo swak / strong / te sterk Is daar enige grafiek patroon is die sein 'n voortsetting (trending) of omkeer sein (tekens van uitputting) mark toestand 8211 trending of wat wissel kommentaar artikel logika agter die neem van die handel Enige ondersteun faktore / samevloeiing van enige aard Mede LuckScout volgelinge is welkom om by te voeg tot hierdie proses van die skep van ons eie al te sterk handel Journal. Dankie Chris vir wat my aangesig in hierdie proses. Ek sien uit na jou antwoord soos altyd. Chris Pottorff Dankie. Dit blyk een van die LuckScout volgelinge het aangebied om dit te doen en hy het reeds 'n deel daarvan vir homself gedoen. Ek gaan om hom te vra om 'n blik te neem en vas te stel of hy dit kan doen of nie. l voel so sterk oor 'n handel tydskrif. Ek kan sien en voel die belangrikheid daarvan oor hoe om 'n konsekwent winsgewende Forex handelaar. Sure, dit voel goed wanneer jy jou wins styg (I8217m steeds demo handel), maar soms l vergeet my redenasie (logika) agter die neem van 'n handelsmerk te kyk. Die mark is soos 'n pad en die voorwaardes hou verander. Die strategie verander nie natuurlik. Ek wil 'n voltydse handelaar eendag en so l wil om dit te hanteer soos 'n besigheid van die begin af. Ek bedoel, dit is 'n besigheid en dit moet as sodanig behandel word. Ek don8217t weet as jy nog 'n joernaal te gebruik Chris of jy net gebruik maak van die MT4 log maar vir my en al die beginners, moet ons wees jotting en hou wag by byna elke dingetjie totdat ons so 'n stadium waar handel tweede geword bereik aard. Dit is waarom ek skryf hierdie lang post. Asseblief verskoon my vir daardie. I8217m probeer om seker te maak dat ons almal bly op die regte spoor. Dankie weereens Chris Pottorff U is welkom Ted. Let8217s kyk of ons vriend, Peter Wagner, kan ons help met dit. Danksy hom in advance. Trading Journal voorbeeld (Excel) Trading Journal voorbeeld (Excel) Dankie: 2262 gegee, 2337 ontvang ek hoop dit is nie uit lyn, maar daar is ook 'n webwerf met die naam Trading Journal Sigblad Meld GT Stock - Forex - Futures - Options die man het verskillende sigblad tydskrifte gemaak vir aandele, termynkontrakte, opsies, ens Dit het al die normale toelatingskriteria asook areas vir kommentaar. Dit sal 'n aandele kurwe plot en verskaf oorwinning teen die verlies van data, ens Ek het eintlik 'n lang tyd gelede gekoop die termynmark weergawe en het dit nie gebruik nie. Ek dink die feit dat ek nie gebruik dit een van die redes waarom ek nie suksesvol was. Ek is van plan om dit te verander. Ek heg 'n screen shot sowel. O, sy minder as 50. Ek is nie verband hou met die maatskappy op enige manier. Geredigeer deur DavidR 31 Januarie 2010 by 14:53. Rede: spelling Dankie: 10 gegee, 9 ontvang Hi almal. Ek het onlangs getrek iets van die rak af en afgestof dit af. Dit was deel van iets wat ek besig was op 'n rukkie terug en ek moet 'n bietjie hulp. Dit is 'n groot as iemand dit kan gebruik en vir my om die verskillende kaarte up is wat maak hierdie interessante. In elk geval is dit vir die opstel van buitelandse valuta en ek het gehoop iemand kan die imputs verander sodat ek die ES daarmee kan handel en die waarde vir elke handel moet verander word om 12.50 in plaas dit op 'n vir forex. Hi almal. Ek het onlangs getrek iets van die rak af en afgestof dit af. Dit was deel van iets wat ek besig was op 'n rukkie terug en ek moet 'n bietjie hulp. Dit is 'n groot as iemand dit kan gebruik en vir my om die verskillende kaarte up is wat maak hierdie interessante. In elk geval is dit vir die opstel van buitelandse valuta en ek het gehoop iemand kan die imputs verander sodat ek die ES daarmee kan handel en die waarde vir elke handel moet verander word om 12.50 in plaas dit op 'n vir forex. Moenie handel op hierdie manier, maar om vel waardes verander tot 12.5 gaan na Data vel en verander sel T6 om die Punt / Pip waarde wat jy nodig het - ek sou raai 50 vir ES dan jou faktor verander vir desimale plekke aan nul. Een ding om daarop te let daar geen rekeningkundige vir kommissies in hierdie blad - dit is belangrik. ESP as jy begin om verskeie kontrakte handel - sal dit die winste verminder aansienlik sou ek raai.


No comments:

Post a Comment